× سلام! به سایت شیدی خوش آمدید!

برای شرکت در دوره ها و ارتباط با پشتیبانی

ابتدا در سایت ثبت نام کنید

اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد شوید

نحوه ارسال پیام جهت رفع اشکال و یا پشتیبانی

نحوه ارسال پیام جهت رفع اشکال و یا پشتیبانی

در این آموزش قصد داریم نحوه ارسال پیام در سایت شیدی رو بصورت مرحله به مرحله به شما توضیح بدیم.

از اونجایی که اکثر کاربران شیدی از طریق تلفن همراه به سایت دسترسی پیدا میکنند. تصاویر آموزش از تلفن همراه گرفته و توضیح داده شده است.

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که برای ارسال پیام ملزم به ثبت نام در سایت هستید.

آموزش ثبت نام در سایت شیدی

ضمن توضیح روند آموزش، ابتدا لازم به ذکر است راجب سیستم ارسال پیام توضیحاتی را در اختیار هنرجویان گرامی قرار دهیم.

از طریق سیستم ارسال پیام در سایت شیدی با دو بخش پشتیبانی سایت ( جهت مشکلات در هنگام خرید، دانلود فایل ها و… هرگونه مواردی که نیازمند پشتیبانی باشد ) و مدرس دوره ها  ( شیدا محمدیاری جهت رفع اشکال ) میتوانید ارتباط برقرار کنید.

برای دسترسی به بخش ارسال پیام در صورت انتخاب گزینه ی علامت سوال با رنگ نارنجی مستقیما به بخش ارسال پیام منتقل خواهید شد.

1- و یا گزینه ی مشخص شده  را جهت رفتن به صفحه کاربری انتخاب نمایید

آموزش ارسال پیام
آموزش ارسال پیام

1- با رفتن به صفحه کاربری، گزینه ی حساب کاربری من را انتخاب کرده

2- و از منوی باز شده گزینه ی ارتباط با پشتیبانی را انتخاب کنید.

3- سپس در صفحه ی باز شده گزینه ی ارسال را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه ی ارسال پیام با این صفحه روبرو خواهید شد

بعد مطالعه ی متن درج شده،

1- گزینه ی ارسال پیام را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه ی ارسال پیام دو کادر به انتهای صفحه اضافه خواهد شد (مشابه عکس)

2- گزینه مشخص شده را انتخاب کرده و واحد مد نظر را جهت ارسال پیام انتخاب نمایید.

 

توجه کنید جهت ارتباط با مدرس دوره ها حتما باید هنرجوی دوره ها باشید و در دوره ها ثبت نام کرده باشید. در غیر این صورت امکان ارسال پیام به ایشان وجود نخواهد داشت.

آموزش ارسال پیام
آموزش ارسال پیام

با انتخاب گزینه ی صفحه قبل، منویی برای شما باز شده که باید واحد مدنظر خود را جهت ارسال پیام انتخاب کنید.

1- واحد مربوطه ( پشتیبان و یا مدرس دوره ها ) را انتخاب کرده،

2- و گزینه ی Next و یا بعدی را بزنید.

3- در قسمت بعدی نیز نام فرد پاسخگو را انتخاب نمایید و گزینه done  و یا انجام را انتخاب کنید.

( در صورت انتخاب پشتیبانی در این بخش، فرد پاسخگو تنها پشتیبان خواهد بود )

همچنین درصورت انتخاب مدرس بعنوان واحد پاسخگو باید دوره ی مدنظری که خرید کرده اید را نیز انتخاب کنید.

بعد از وارد کردن عنوان پیام خود

1- در این بخش محتوای پیام شما قرار خواهد گرفت. ( محتوای پیام شما میتواند متن، عکس و یا فایل صوتی باشد) محتوای متنی خود را در بخش مشخص شده درج نمایید.

2- در بخش ( انتخاب کنید ) میتوانید عکس یا ویدیو کوتاه با حداکثر حجم 10 مگابایت از گوشی خود، انتخاب کرده و ارسال نمایید.

 

3- برای ارسال ویس گزینه ی میکروفون رو انتخاب کنید. ( درصورت مواجه شدن با پیام دسترسی به میکروفون، مجوز را تایید کنید تا صدای شما صبظ شود) سپس ویس خود را گرفته و با زدن گزینه ی مربع برای قطع ضبط ویس خود را به اتمام برسانید.

توجه داشته باشید که بخش عنوان و محتوا حتما باید پر شود و نباید خالی باشد.

آموزش ارسال پیام
آموزش ارسال پیام

در صورت ارسال پیام صوتی

1- ویس شما به این صورت نمایش داده شده و سپس گزینه ی بارگذاری را انتخاب کنید.

2- سپس گزینه ی ارسال تیکت را انتخاب کنید.

بعد از ارسال پیام با این صفحه مواجه خواهید شد.

3- پیام شما در وضعیت ( باز ) قرار دارد . ( به این معنی است پیام شما ارسال شده، در صورت پاسخگویی واحد مربوطه، وضعیت شما به ( پاسخ داده شده ) تغییر خواهد کرد.

بعد از ارسال پیام باید منتظر بمانید تا واحد مربوطه پیام شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهد.

بعد از پاسخگویی پیامی مبنی بر پاسخگویی پیام توسط واحد مربوطه برای شما به شماره تماس درج شده در زمان ثبت نام در سایت ارسال خواهد شد. از این طریق در لحظه میتوانید از زمان دریافت پاسخ خود آگاه شوید.

همچنین توجه داشته باشید که مدرس جهت رفع اشکال تنها در روزهای بخصوصی پاسخگو خواهند بود.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال در این زمینه در بخش نظرات در انتهای همین صفحه، مشکل خود را عنوان نمایید.

دیدگاه

2 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. سلام
    من امروز دوره لباس پرنسسی را خریدم ودانلود کرد .فایل راهنما و الگوها دانلود نمیشن .میشه لطفا راهنمایی کنید

    • عزیزم ممکنه مشکل از اینترنت باشه و ا برنامه بی دی اف باز کن نداری

question